www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

Pengar pengar pengar , ge mig nu .......

Publicerad 2013-09-21 12:47:06 i Allmänt

 Hittade lite fina saker idag som jag skulle vilja köpa , men tyvärr saknas det pengar .
 
Fina hårband som jag skulle vilja köpa till lilla Vilja
En liten mus som man får tandpeng i
      
 
Ja , hittade hur mycket gulligt som helst men som sagt var , man ska ha pengar också .
Det är ju tyvärr en bristvara bara för att man vill vara hemma med sina barn .
 
Ja idag är det lördag .
 
Arbrå skolan firar 50 års jubileum och vi ska på kalas ikväll och fira Loke som fyller år .
Blir även bjuden på tacos , så kvällen är fullbokad och det känns bra att fördriva kvällen .
Annars blir jag så himla trött nu för tiden och går och lägger mig ganska tidigt varje kväll för att få hinna sova lite jag med , medans Vilja sover några timmar i stöten .
 
Grattis Loke på din födelsedag .....
´Sitter fortfarande bänkad här på kökssoffan och ska snart plocka av bordet och ta en promenad ner på byn innan jag ska göra mig klar inför kalaset i Vallsta .
 
Slänger in några bilder på Vilja sen imorse , är ju för goo nu när hon börjar på att försöka prata och flina ibland .
 
Här myser Alexander och Vilja i soffan innan frukost .
 
Här ligger min lilla skrutt och charmar oss till tusen
Lilla skruttan
 
 
Ja , man kan ju inte sluta titta på denna lilla söta varelse eller fota henne .
det är som dom säger , " mycket vill ha mer och helvetet blir aldrig fullt "
Shoppade lite åt Vilja igår också när vi köpte presenter till dom som fyller år nu i helgen
 

Kunde inte motstå denna jacka och det var rea på tossarna endast 20 kr .
 
Ja imorgon blir det att fira Lill-Olle som fyller 1 år på måndag
 

Grattis grattis lilla sötröv , du är ju för goooo
 
Nä ,  ha en fortsatt trevlig helg nu mina vänner
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela