www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

Måndag igen då ...........

Publicerad 2014-05-19 13:59:34 i Allmänt

Jaha, då har en härlig helg passerat igen då och inget särskilt har man gjort .
 
Jag har bara slöat , njutit av det härliga vädret och bara varit , precis som jag vill att mina lediga helger ska vara .
 
Helgen började i fredags då vi i mamma gruppen träffades i naturparken och fikade och barnen gungande och myste på i det härliga solskenet .
Det var skönt att kunna träffas ute och bara vara och prata lite om det ena och det andra .
 
 

Busige lille Troy
 
 

Lilla Alma
 

Lille Raphael
 

Lilla Signe
 
 
Vilja
 
                
 
På lördagen kom solen fram också och vi var ute hela dagen och på kvällen blev det grillat och så kom grannarna Anki och Christer över en sväng på kvällskvisten , dom större barnen sov borta och vi kröp till kojs vid tolv .
 
På söndagen vart det en lång och skön sovmorgon , Vilja vaknade första gången vid halv åtta, åtta och så fick hon välling och sen somnade hon om och då tänkte jag också sova en liten stund till men vi vaknade till vid tio i tolv .
Men det var skönt att få slappa så där och bara vara , sen tillbringade vi hela dagen ute i det härliga vädret .
 

Vilja fick svalka sig i baljan på altanen
 

Dagen avslutade vi nere på byn i våran fina naturpark och Vilja fick gunga , det tycker hon om jättemycket .
Det var skönt att få ta en promenad ner efter allt slöande i solstolen .
 

Vilja njuter av gungan och han som hjälper henne med den
 
 
Lilla knubbisen , fan vad jag älskar dig .......
 
Någon som börjar bli trött , nej absolut inte ....
Ha ha ha gullfia
 
Här är stora killen Alexander som inte heller som sin syster vill vara med på bild längre men någongång lyckas man få med dom och det gillas skarpt .
Arbrå Naturpark
 

Ja , så här har alltså min lediga helg  sett ut och jag har njutit av den till max .
 
Men nu måste jag tyvärr åka på affären och handla lite innan jag ska till att laga mat till mina huliganer som snart kommer ifrån skolan .....
 
Men ha en bra dag allihopa som jag känner .......

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela