www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

Måndag den 24/2 2014

Publicerad 2014-02-24 10:04:14 i Allmänt

Jaha , då sitter man här med en kopp kaffe i handen och har stoppat i sig en godan frukost  .
 
 
 
 
En ny vecka har startat och jag har precis haft sotaren här som varit här och sotat pannan , jag tycker det var inte längesedan dom var hit .....
 
 
 
Så nu ska jag stänga in mig nere i tvättstugan och få undan all tvätt innan jag ska hämta Alexander och lämna barnen hos min mor eftersom jag ska jobba ikväll mellan 15-21:15 .
Känns rätt ok ändå att jobba lite ibland och 50 % är ju rätt lagomt  , mycket ledigt ändå och får jobba lite mer då istället under helgerna mina då .
 
 
Sen orkar man lite mer när man fått träffa sina goa glad och underbara arbetskamrater .
Känns skönt när man vet att man jobbar ett tag nu och sen blir hemma ett tag igen över sommaren och hösten en gång och kan jobba extra bara när man själv vill och känner för det .
 
 
Ja , ni så här kan det se ut på mitt jobb ....
 
Ja , imorgon ska vi till BVC till kl 15 och då ska vi träffas några mammor och det kommer bli information om tandhälsa och sen ska tandhygienisten kolla varje barn och innan vi går hem får dom en tandborste och tandkräm , det ni ......
 
 
 nä , ni gott folk nu måste jag ta tag i eländet där nere medans Vilja slumrar sött i vagnen en stund och jag fortfarande har orken och lusten annars , kommer den nog inte upp i lådorna på hela veckan tro mig ....
 
Ha det så bra så länge ....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela