www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

Sjukt litet hjärta här hemma nu ....

Publicerad 2014-03-14 11:19:04 i Allmänt

Ja , här sitter man i soffan och sippar på den andra koppen The och ser lilla hjärtat sova lite oroligt och alldeles röd om kinderna alldeles bredvid .
Ja , Vilja har blivit riktigt sjuk har inte ätit mer än ca 90 ml tillägg sen imorse kl 04:00 . Då fick jag i henne lite kall yougurt och några droppar vatten .



Man känner sig så maktlös när dom är så sjuka och ynkliga .


Och jag som ska jobba hela helgen , det blir nog en jobbig helg om hon ska vara så här klen hela helgen . Och jag oxå med mitt onda knä som aldrig vill bli bättre känns det som . Jag längtar ju liksom efter att bara få ta en promenad nu när solen börjar titta fram på dagarna .
Igår var vi ute på fm/em och Vilja fick gå omkring i sin gåstol ute på altanen och njuta av solens varma strålar .


Tyckte det var roligt tror jag att åka omkring och se alla bilarna åka förbi



Vi var och hälsade på min morfar häromdagen och han blev jätteglad och han fick hålla i Vilja och njöt för fulla muggar av våran påhälsning .







Det kändes bra att äntligen få träffa honom eftersom det var så länge sen och man har tänkt hälsa på hur länge som helst men inte kommit iväg . Man får ju dåligt samvete när man inte hinner med allt men skulle vilja ........
Men nu måste jag göra undan tvätten nere i källaren och handla lite och åka på apoteket och få allt klart innan jag ska börja jobba kl 14 .
Slänger in några bilder till innan , men ha en bra helg nu alla som jag känner .












Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela