www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

Vardagarna och livet rullar på .........

Publicerad 2013-11-27 09:46:25 i Allmänt

Ja , så är det dagarna rullar på och den envisa förkylningen håller i sig och vägrar släppa taget . Och ingen snö har vi fått heller , så det infinner sig ingen riktig stämning för att pynta och få den där riktiga julkänslan . 
Man kan ju hoppas att den kommer för det brukar ju vara rätt mysigt att få ta fram ljusstakar och stjärnor och dricka lite glögg och äta pepparkakor . 

Men istället myser man med en liten god tjej hela dagarna och bara är , det finns inge bättre än att kliva upp och få dom 2 större barnen till skolan och sen bara krypa ner under filten i soffan och slöa och vara i pyjamas helst hela fm . 

Så söt och underbar ❤️


Ja , kalla oss lata om ni vill men jag passar på och njuta av det här just nu . För snart är det slut på detta mysande , det går så fort och då ska man upp tidigt och tider att passa och jobb , skola och dagis . Så vi tar det lugnt och tar dagarna som dom kommer och njuter av mamma ledigheten . 


Nä , nu ska jag fortsätta fundera på om jag ska följa med på Ikea på fredag och handla lite småsaker eller hur jag ska göra , vad tycker ni ? 

Ja ja sen ska jag upp och städa av golvet uppe i Alexanders rum och ev tvätta en maskin annars blir det lugnt . 

Ha en bra dag nu allihopa ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela