www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

Förkylningstider

Publicerad 2015-09-10 17:22:37 i

Jaha , nu har skola och dagis dragit igång och med det kom förkylningarna oxå .
Vilja är den som är mest klen nu , hostig snorig och äter knappt något .
Gnäller och orkar inte med något som hon brukar så det blir lite jobbigt att försöka göra något .
Och däremellan har hon hög feber .


Hon har idag försökt pysslat om dockan lite 

Här har jag dukat upp olika saker för att försöka få i henne lite att äta , men inte mycket faller i tycke , jobbigt när hon inte ens vill äta välling .
Tog hon det vore väll det ok , så visste man att magen fick lite i sig .
Men det kommer väll .

Här kör hon dockan och dom ska åka och handla säger hon .

Imorgon kör jobbarhelgen igång igen , jobbat nästan varje helg nu ett tag , för att det fattats folk så det känns nu faktiskt .
Men måste ju oxå jobba extra för att jaga tid oxå nu när dom ska lägga en på minus tid varje schema period .
Det känns lite jobbigt och stressande att man ska känna sig jagad för att kunna få tillbaka tiden .
Tur att man inte jobbar så mycket , men tänker på dom stackarna som jobbar heltid , där har man inte mycket fritid över att spela på .
Hoppas dom slutar med det snart .

Idag skulle jag ha varit till min älskade mormor , men vi fick skjuta på det tills Vilja piggnat till .
Hon skiner ju upp som en sol lilla mormor när man kommer och hälsar på henne .



Nu ska jag ta och laga lite mat och fixa det sista med tvätten för idag .
Ha en trevlig helg alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela