www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

Trött på att vara förkyld ..................

Publicerad 2013-11-18 21:59:28 i Allmänt

 
 
Nu är jag trött på att vara förkyld , orken finns ju inte .
Försöker komma igång och träna igen men som sagt var inget fungerar nu , man har liksom blivit en soffpotatis under snart 2 veckor .
Har börjat att ta promenader , men svetten lackar som den och benen blir alldeles darrig .
Så får väll ta det lugnt ett tag till fast det känns som om jag har myror i kroppen ibland och vill göra allt möjligt .
 
Imorgon fyller våran äldsta dotter 14 år och man får ju inte längre lägga ut bilder på henne så här kommer några andra .
 
 
 Så grattis på din födelsedag älskade tonåring .
Hoppas du får en bra dag .
 
Idag har jag försökt få några fina bilder på Vilja som jag sedan tänkte göra en förstoring på och ha på väggen i vardagsrummet .
 
 
Synd bara att hon var lite trött vid fotograferingen .
 
 
Men söt ändå är hon .
 

Det här kallar jag ögongodis av bästa sort
 
Här är hon en liten suris , tröttheten har tagit över och det är inte alls lika kul att ligga på en filt och posera .
 
 
 
Älskade goding , är så glad att du kommit in i våra liv .
 

Och just ja tack Eva för den trevliga fika stunden idag , den gav mig en jädra energi kick .
 
För idag har jag städat , tvättat , tagit en liten promenad , bakat , lagat till skit god lax , slagit in presenter , kört in ved och nu tänker jag hoppa i säng .
Imorgon ska man upp tidigt och gratta Linnea , tack för idag .
 
 
 

Kommentarer

Postat av: agneta

Publicerad 2013-11-19 06:23:56

Fin på alla kort, svårt att välja. Ta vilket du tycker är bäst.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela