www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

7 dagar kvar till Julafton ...................

Publicerad 2013-12-17 13:45:29 i Allmänt

7 dagar kvar till julaftonen , känns både kort OCH långt dit .
Men det som är allra allra bäst är att klapparna är inhandlade och klara för i år  , så tack internet för er hjälp .
Skönt att bara klicka på det man vill ha och få hem antingen i brevlådan eller på affären , ta hem det och slå in det och glatt betala när fakturan kommer .
 
Har försökt att fota våra 3 barn tillsammans  för att försöka få en bild på dom , men jag kan ju bara säga att det var lättare sagt än gjort ......
Oj oj oj , när en vart bra tittade en annan åt ett annat håll och  ingen ville riktigt se glad ut samtidigt och det blåste och ja , det gick ju inte riktigt som man tänkt sig men men .
 
Här kommer några bra bilder i alla fall som jag vart nöjda med
 
 
 
visst är dom söta dom små liven ........
 
 
 

Älskade lilla vännen <3 <3 <3
 
 
Nä , nu ska jag ta och slå in några fler julklappar och fixa tvätten och så ska jag dricka lite glögg och äta pepparkaka .....
 
Ha det så bra och var rädda om varandra <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela