www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

Ny jobbar vecka väntar och höstlov för en del....

Publicerad 2019-10-27 11:57:48 i Allmänt

Nu har min lediga helg snart tagit slut och det har gjorts ett tränings pass som jag ska köra på måndag för ett gäng av mina arbetskamrater, nervöst som sjutton men men det är bara att testa....
Sonen ska dra till Stockholm för att ha praktik denna vecka så blir alldeles barnfritt här denna vecka 🤔 tomt men skönt kommer det bli finns tid att bara vara jag då och ladda batterierna... 

Från festen igår, roligt men tur man avbröt vi tolvsnåret annars har man förstört hela söndagen.
Välkomstdrink som bjöds på när vi kom... 
Mycket skratt och tjo och tjim och mycket kärlek. 
Nu ska jag städa, finslipa lite på träningsprogrammet och sen slappa ladda för en heldag på jobbet. Ha en fortsatt trevlig helg och var rädda om varandra ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela