www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

Måndag igen då , tiden går fort .......

Publicerad 2013-10-21 10:29:13 i Allmänt

Man skulle väll ha börjat på lite så man inte har allt kvar på slutet och så man slipper vara ute på stan och trängas .
 
Idag är det - 5,2 grader kallt ute  , fy och blä vintern är ingen årstid för mig .
Men jag ska nog ta mig igenom den  också detta år .
 
Igår var vi ut och käkade på Strandresturangen på kvällen med svärmor och svärfar och maten är ju så himmelsk god där , jag åt mozzarella fylld fläskfile med kantarellsås och bea sås .
 
 Riktigt mätt var man sen när vi kom hem .
 
Helgen har varit trevlig och rätt lugn tycker jag och fredagskvällen tillbringade jag och Vilja i soffan och Peter och Alexander var hos grannarna och Linnea var på Tuppens , det var ju disco där .
Hämtade henne vid 01:00 tiden och sedan hem till sängen , lördagen spenderades med att städa och tvätta lite och sen vart det en promenad ner på affären innan jag skulle bjuda grannarna på mat .
 
 
Jag tycker det är lite svårt att klä sig nu när man ska ut på promenad , både sig själv och Vilja .
Här provar Vilja sin onepiece hon fått av min bror och Linda , lite stor men den växer hon nog i snart .
Nä , nu måste jag göra mig i ordning , för att fixa tvätt , handla , baka bullar till Alexanders höstfest som dom ska ha på Torsdag kväll .
Slänger in några fler bilder innan jag avslutar detta inlägg .
 
 
Hon har ju hittat något konstigt , sin hand som just nu är väldigt intressant
 
Men nu tackar vi för oss och startar dagens alla måsten
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela