www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

Vårfest för våra underbara barn i tvåan .

Publicerad 2013-05-23 20:37:32 i Allmänt

Hejsan !
 
Idag har jag haft en ledig dag från jobbet och den har ändå varit ganska fullspäckad tycker jag .
 
Klev upp strax före sju , jättetrött och väckte barn och fick iväg dom till skolan .
Hem och vände och var ner till barnmorskan på en extra kontroll för min mage som varit lite ond och konstig , men det var nog lugnt .
Fick lämna ett urinprov och det visade att det ev är en UVI på gång och så skulle jag försöka att inte göra det allra tyngsta på jobbet den sista tiden , men det var ABSOLUT INGEN FARA .
 
Åkte hem och fixade lite tvätt och grejer och sen fick jag trevligt kaffe sällskap av Angelica med barn som även var snäll och grattade Alexander med fina och uppskattade presenter .
 
Sen var det lite enkel kvällsmat bestående av våfflor innan det var dags att bege sig mot Västerbackens bygdegård och tvåornas vårfest .
Barnen var så duktiga och bjöd på sång och musik och clowner och dans till Gangnam Style , efter  underhållningen var det fika och lotteridragning .
 
Så nu har denna dag nått sitt slut och jag längtar efter en dusch och sängen .
 
Men först innan jag avslutar detta inlägg ska jag lägga ut lite bilder från kvällen .
 
3 rockande tjejer som kämpade tappert med dessa bångstyriga rockringar .
 
 
Coola killar som dansar till Gangnam Style
 
 
 
3 blockflöjts spelande barn
 
 
Ett stort tack till våra duktiga barn i Årskurs 2 , ni var helt underbara ikväll .
Hoppas ni hade det lika bra som vi hade det .
 
 
Nä , nu höpper vi i bubbeln en snabbis innan sängen , då sover man nog gott sen .
 
Tack för idag !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela