www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

Snart så ........

Publicerad 2013-05-30 12:06:06 i Allmänt

Imorgon är det sista dagen för mig nu på jobbet , sen ska man vara hemma och njuta ett tag .
 
Det ska bli skönt , nu när vädret också är kanon , varmt och skönt .
 
Igår bjöd jag mina arbetskamrater på fikabröd från Rohdins och jag hoppas det var uppskattat och att dom gillade det .
 
Igår fick min son följa en av Peters kamrater till Söderhamn och fick sitta i en grymt häftig bil , gissa om han var nöjd .
 
 
Alexander ser ut att trivas
 
 
 
 
Idag har jag varit till min vän Sofia på lite morgon kaffe och fick lite sällskap en stund innan jag åkte hem och hängde tvätt och bäddade rent åt barnen .
 
Eddie har ju blitt så stor och såååå charmig .
 
 
 
Dom är ju för gooo dom små grynen .
 
Nä , nu ska jag äta färdigt min mat och åka till mormor och morfar med en matlåda kalops åt dom , ingen här hemma verkar vilja ha det så då får mormor och morfar den och så vet jag att dom får mat i sig idag också .
 
Ha det så bra allihopa så länge så hörs vi ....
 
Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela