www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

Ny vecka med många uppdrag att utföra !

Publicerad 2013-05-14 20:07:30 i Allmänt

Hej hopp alla glada !
Nu har det blivit en ny vecka och den känns väldigt uppbokad på varje lediga dag utom  helgen då .
 
Idag var jag till barnmorskan kl 13 och vägde och mätte mage och lyssnade på barnets hjärtljud och kolla vikt och grejer .
Jag har gått upp ca 6 kilo sen inskrivningen hos barnmorskan och ligger på mittenlinjen .
 
 
Jag är nu i vecka 28 och jobbar nu bara några veckor till och sen går jag hem och ska vara ledig fram tills bebbe kommer .
 
 
Jag har haft en ledig dag idag och imorgon ska jag jobba kväll och torsdagkväll sen fredag dag innan man får en ledig helg .
 
Gruvar mig lite för Torsdagens tandläkar besök eftersom jag har tandläkarskräck , ska dit före jobbet , men det var bara en rutinundersökning -
 
Ikväll har jag bjudit kära familjen på stuvade makaroner och fläsk och korv som dom längtat efter nu ett tag .
Jag har även klippt min son och nu ska vi mysa ner oss i soffan jag och Alexander och  kolla på mammas pojkar .
 
Ha det bra så länge så hörs vi någe mer .
 
Puss och Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela