www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

Måndag den 20/5 2013 .

Publicerad 2013-05-20 17:46:17 i Allmänt

 
Hej på er alla glada !
 
Idag har vi firat Alexander , fast han inte fyller förräns imorgon på riktigt .
Men då jobbar jag hela dagen  , har nämligen en delad tur .
Men Alexander tyckte det var helt ok han , bara han fick sina presenter .
 
Tänka sig att han ska bli hela 9 år , tiden springer visst ifrån en .
Man tycker det inte var så längesedan han var liten och busig och alldeles gooo , men nu är han ju stor och fortfarande lika god och snäll .
 
Här var våran lilla plutt bara några dagar gammal
 
 
Här ligger han så skönt nerbäddad i vagnen .
 
 
Här ligger han i en dockas bilstol som Linnea hade och håller mig sällskap i pannrummet .
Hi hi ha ha ha  vad fiffig man var som placerade honom där istället på skitiga golvet eller ?
 
 
Min lille polis , tänk att han varit så liten och vad fort man glömmer .
 
 
Detta är en bild från Hudiksvalls sjukhus när vi låg inne i över en och en halv vecka , för att behandla Alexanders förkylningsastma , det var en tuff period på alla sätt och vis .
Men man klarade sig igenom den pärsen också .
 
Ja , åter till idag .
Klev upp före kl 7 och väckte Linnea och fick upp henne också i tid för en gångs skull , så hon och jag fixade lite rostade mackor och the och hade med oss upp till Alexander .
 
 

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2013-05-20 19:58:52

Ja, tänka sig vad tiden går fort med småttingarna vännen!
Snart sitter vi här med grått hår och barnbarn.. ;)
Jätte mysiga bildet! :)

Hoppas han blev riktigt nöjd med presenterna, och gratta honom igen ifrån oss, storkillen! :)

Kramar i massor!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela