www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

Fortsätter mitt inlägg idag..............................

Publicerad 2013-05-21 15:00:28 i Allmänt

 
Fortsätter mitt inlägg från igår , eftersom något gick fel igår tydligen .
Allt jag hade skrivit kom inte med .
 
Ja vi hade alltså fika med oss upp till Alexander på morgonen och grattade honom med frukost och presenter .
 
 
Presenterna på väg upp
 
 
Här har han en av sina uppskattade presenter , nya skor .
 
 
Som han väntat på denna dag och få öppna sina presenter .
 
 
Här har vi varit ner och provat den bästa presenten och den funkade bra .
 
 
Vädret var alldeles underbart varmt och skönt och det var skönt att få vara ledig igår .
 
 
Ja , nu fick ni se vad mysigt han hade igår och vad glad han var för sina saker och allt
 
Nä , nu ska jag snart bege mig mot jobbet för mitt  andra pass börjar
 
Ha det så bra så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela