www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

En välbehövlig 3 ledig helg , det ska bli skönt !

Publicerad 2013-05-18 11:17:23 i Allmänt

 
God lördagsmorgon allihopa !
 
Här sitter jag framför datorn och avnjuter en god kopp persika och mango the .
 
 
När jag vaknade sken solen och det såg så skönt ut ,  men vart har den nu tagit vägen ?
 
Ja ja , får väll göra det bästa ändå av den situationen , förhoppningsvis kommer den tillbaka och gör dagen perfekt .
 
Idag ska jag tvätta lite och  bära upp kläderna till dess byrålåda och slå in Alexanders presenter , han fyller ju nämligen 9 år på tisdagen den 21/5 .
Och han längtar verkligen efter att få öppna en massa presenter och kalasa .
 
 
Sen tänkte jag lyxa till det med en god middag ikväll , hasselbackspotatis och fläskfilè under sparrisstuvning .
Det är ju så himla gott och alla här gillar det .
 
Så man har ju lite att göra fast man är ledig och det är väll skönt , kanske man även orkar börja läsa någon bok .
 
 Nä , nu ska jag titta på det nya avsnittet av Revenge som jag missat och sen börja med allt jag har framför mig .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela