www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

Borta bra men hemma bäst !

Publicerad 2013-05-06 10:06:00 i Allmänt

 
Hej hej !
 
Hemma igen efter en  Spanien weekend , med lite för mycket solande för min del och mycket skratt , tok och alldeles för MYCKET och GOD mat .
 
 
Fin bild när vi kommit till Spanien och är på väg till vårat lilla "Gruppboende " , ha ha ha ha .............
Vi var ju liksom 3 par i samma lägenhet och vi skämtade om att vi var det nya gruppboendet .
 
 
Fint i Spanien tycker jag .
 
 
Första dagen i Spanien gick vi ner till havet och spanade in lite folk och njöt av vädret och goda drinkar och Coca cola för min del .
 
Det var skönt att få gå omkring i lite mindre kläder där än här  hemma .
 
 
Utsikten från våran uteplats i solens härliga vistelse .
Det var lite för kallt för mig än att våga mig på ett dopp  i poolen , så inge bad för mig denna resa då .
 
 
Lisa och Linda pressar hårt i solen
 
 
 
Även Martina njuter av den varma solen .
 
 
Så här fin blev man efter en stund i solen och det var ju snyggt med randiga ben ,vill jag lova .....
 
 
Här dricker jag en jätte god alkoholfri drink i en bar mitt på torget .
 
 
Var till Martin och Martinas hotell en dag och solade och badade på taket , fin utsikt och varmt som sjutton var det .
 
Här sitter Lisa och Martina och njuter av lite bubbelbad
 
 
Utsikten ifrån vårat solparadis
 
 
Bjuder väll er på er riktig tjockis bild då när jag solar och njuter lite i värmen .
Visst har jag fin solbränna på benen ???
 
Nä , nu ska jag ta och plocka ur våra resväskor , hänga en tvätt och sedan måste jag handla lite .
Det är alldeles tomt här i kylen , det ekar väldigt .
Sen ska jag iväg och jobba till kl 13 .
 
 
Hej hopp alla glada , ha det så bra så länge nu då ......
 
PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela