www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

jaha ,ett nytt försök nu då med mina bloggar

Publicerad 2013-04-27 10:37:00 i Allmänt

Jaha , alla mina bloggar blir det något tok med ,men försöker nu igen då får vi se .
Jag har inte skrivit av mig på länge och ibland saknar jag det , att kunna dela med mig av mina tankar och bilder till er alla jag känner .
Vi ska få tillökning i våran familj i Augusti om allt går som planerat och det ska bli roligt fast ganska ovant också att få börja om ........
 
 
 
Vet inte kön på den lilla krabaten , men allt ser bra ut hittills och huvudsaken är väll det sen får det bli vad det vill ...
Har jobbarhelg denna helg och sen ska vi dra till Spanien några dagar , det ska bli både skönt och lite gruvsamt när man ska åka gravid , fet , pinknödig nästan hela tiden och svårt att sitta still längre stunder .
 
Så här ser man ut nu i v.23
 
 
Så nu tackar lilla jag för mig och bjuder på en bild på mig som liten ....
Trevlig helg alla som jag känner .......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela