www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

Måndag den 11/11 2013

Publicerad 2013-11-11 22:22:06 i Allmänt

 
 
 
 Jaha , då var vi förkylda och eländiga här hemma .
Idag har Vilja och jag varit bänkad framför tvn under filten  hela dagen .
 
Mycket skulle ha gjorts men varken orken eller kraften har funnits där , överlevt dagen tack vare alvedonen .
 
Förra onsdagen var vi på bvc för att väga och mäta våran lilla tjej och nu väger hon 6445 gr och var 61,5 cm lång . Hon hade ökat prick 1 kg sen förra bvc tiden .
 
 Och just den dagen firade vi hennes 5 månaders dag , tänka sig att det redan gått 5 månader sen du med buller och bång ville komma ut och chocka din mor och snuva henne på allt mysigt graviditetsmys hon hade framför sig innan du skulle komma till världen . Ja ja jag är bara glad jag att du kom till oss välbehållen och att allt vart bra .
Många tankar flög i mitt huvud och kan faktiskt göra det än idag , när man ibland faller in i sina tankar .
 
Veckan passerade lugnt förbi och på lördagen följde jag med min mor ner till Bollnäs för att leta skor till barnen och fixa farsdag present och en present till min bror som fyllt år .
Så vi slog ihjäl några timmar på att dra runt i alla affärer och till sist var det lite sen lunch och fika på krokanen .
 

Mycket gotta och onyttigheter på det bordet

Ja , kul var det i alla fall och sen var vi nöjda när kvällen kom .
 
Söndagen var lite hektiskt tyckte jag , grattade min bror på fm och fick jättegod rice crisp tårta , sen hem och körde in ved och tvättade och fixa , sen iväg igen senare på kvällen för att gratta min far på fars dag .
 

Fin blomster dekoration och lotter fick han av oss och jag tror han blev nöjd.
 
nä avslutar detta inlägg med några fler goa bilder som får tala lite för sig själv .
 
Morgon mys i soffan innan storebror drar till skolan
Umgås med mormor och kusin Hugo när mamma rycker in och jobbar lite extra .
Älskar babygymet

Nä , nu tackar vi för oss och bäddar ner oss i sängen och hoppas på att bli friska snart , helst nyss .
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela