www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

Oj vart tar tiden vägen ??????

Publicerad 2015-08-12 13:55:08 i Allmänt

Oj vad längesedan man var här inne och plitade ner några rader , nästan ett år sedan .
 
Sitter och kollar på gamla kort när Vilja var liten bebis och förstår inte vart tiden tagit vägen , hur det kan gå så fort .
Nu jobbar man fast inte heltid , känns som det ligger långt bort prioriterar tiden hemma mer nu .
Sommarlovet börjar lida mor sitt slut och sommaren har varit långt borta detta år , lite sol , lite bad och mycket regn och kalla dagar detta år .
Hoppas vi får en varm och skön höst istället  då , så man får lite mer sol och värma  innan vintern kommer .
 
Tänk att detta pyre nu är hela 2 år gammal och full i bus och kärlek .
Hon skänker så mycket kärlek ....
 

Kusinerna på julfest
 
Lilla tokan
 
Vilja med en klänning som jag hade när jag vet liten , det var ju skitlängesen ju ..........
 
Nä , nu måste jag ta tag i tvätten innan jag ska laga kvällsmaten .
Idag blir det baconinlindad kyckling och ris

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela