www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

Men vad längesedan ..........

Publicerad 2014-10-02 14:44:06 i Allmänt

Nu var det alldeles för längesedan man plitade ner någon rad här och ingen saknar väll den heller .
 
Men idag hittade jag min kamera och dammade av den och tog några bilder och hittade bilder sen i somras och då ser man lite förändringar och tycker att tiden bara springer iväg .
Man skulle vilja stanna tiden och bara vara och njuta  , men vardagen finns där och flåsar en i nacken .
 
 
Vilja och jag njuter av det härliga höstvädret  och vi spexar oss lite framför kameran .
Alltså detta är dagens selfie
 

Denna lila tös växer så det knakar och äntligen har hon börjat gå . älskade skruttunge .
Våra dagar hemma består just nu mycket av att försöka umgås med andra mammor och barn så Vilja har någon att vara med , man ser att hon har ett behov att träffa andra barn fast dom kanske inte leker direkt med varandra .
 
Det är synd att vi i mamma gruppen inte ses lika ofta nu eftersom dom flesta börjat jobba och det är något jag saknar väldigt mycket .
Men vi försöker i alla fall träffas så ofta vi kan även om inte alla mammor kan närvara så är det roligt att vi kan några stycken .
 
Jag gruvar mig som attan för att söka dagis plats åt Vilja , men jag hoppas det blir bra med det också så småningom .
 

Hittade en bild på Vilja nu i somras och såg att hennes hår har nog växt med rekord fart på slutet .
Så snart kanske man kan ta och sätta upp det i små tofsar , hi hi hi vad gulligt
 
 
Våran lilla coola brud
 
 

Vilja har också blivit hemskt motor intresserad , det smittar visst av sig tror jag .
När hon väll kommit på fyrhjulingen vill hon inte hoppa av , vill fortsätta åka bara .
 
 
Ja , nu måste jag försöka få lilla donnan att sova sin eftermiddags lur så hon orkar med resten av kvällen .
 
ha en fortsatt trevlig dag / kväll och helg , själv är jag ledig till söndag dag då ska jag jobba 6.45-14 .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela