www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

4 December idag och fortfarande inge snö .

Publicerad 2013-12-04 16:27:28 i Allmänt

Tog en promenad idag efter lunch innan jag skulle köra in ved och tog en kort runda i skogen .
Känns lite konstigt att vi fortfarande inte har någon snö på backen .
 
 
 
Men det är ju fint och mysigt i skogen , längtar lite tills grenarna tyngs ner av vit snö .
 
 
Visst är det underbart i naturen ????

När jag kom hem ,skyndade jag mig att köra in 2 skottkärror ved innan Vilja skulle vakna och jag hann det och dricka 2 koppar kaffe innan hon vaknade .
 
Tog några goda fina kort på våran lilla prinsessa idag
 
Tänka sig att om 2 dagar blir hon 6 månader , tiden har gått så fort och snällare barn får man leta efter om jag får säga det själv och skryta lite .
 

Älskade lilla <3 , vi är så glada för att du finns hos oss .
 
I söndags fick Vilja prova bada i ute spat och jag tror hon gillade det , men ögonen var väldigt stora i början och hon undrade nog vart hon kommit någonstans .
 
 
Stora ögon
 

Det ser ju hemskt trivsamt ut , hoppas hon gillar att bada på badhuset också då om vi förhoppningsvis kommer iväg något tag framöver .
 

Så här god och storögd kan man vara när man är nyvaken tös
 
 
Älskar denna lilla varelse så oerhört mycket , gör nästan lite ont i hjärtat att jag ska börja jobba mina helger efter nyår .
Hoppas det blir bra och jag får väll hålla ut och får njuta av sommaren sen med alla .
Spara lite dagar för att kunna vara hemma lite längre , men nu ni kära vänner måste jag ta och avsluta detta inlägg och fixa lite mat innan vi alla hungrar ihjäl .
Kvällens middag blir hamburgare och strips , värsta gourmet middagen , hi hi hi hi hi
 
Ha en bra kväll så länge !!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela