www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

Går mot en ledig helg och då blir det till att bara ta dagen som den kommer .

Publicerad 2014-02-21 13:26:00 i Allmänt

Tjoho !
Tänk att det måste snöa nu igen , det har snart kommit en decimeter snö och jag som ska ut och köra in lite ved sen ........
 
Men men när man har en ledig helg så gör det ändå inget , då får man en bra anledning att få stänga in så och bara vara .....
Ha , jag gillar verkligen inte vintern , men denna har ju varit dräglig , skönt när det inte blir så förbaskat kallt .
 
 
 
Vilja är idag 8 månader gammal och väger 8025 gr och är 68,5 cm lång och fortfarande super glad hela tiden och den goaste snällaste , älskar dig lilla skruttan .
 
Älskade sötnosen , du är ju så god .
 
 
Vi var och hälsade på en vän som nyss fått barn och Vilja tyckte det var roligt och intressant och då vart hon en jätte bebis ......
 
Vilja tycker synd om Alma som är lite ledsen
 
Vilja höll hennes hand och det såg så gulligt ut .
Hon är ju så söt denna lilla varelse , hoppas vi ses snart och att det fortfarande går bra för er .
Många trevliga fikastunder sen sist har vi också hunnit med och kaffe smakar ju alltid bra i trevligt sällskap .
 
Firat lilla tanten som fyllt år
 
Alla hjärtans dag fika på babysången
 
 

Vilja trivs på baby sången
 
 
 
 
min fina alla hjärtans dag bukett jag fick av min sambo
 

Igår fick VIlja sin premiär tur ute i sin pulka och hon gillade det , fast lite förvånad på vart hon hamnade .
 
 
Ja , nu tänker jag avsluta detta inlägg och ta och gå och ta reda på tvätten och jaga snabeldraken en sista gång innan jag ska handla oh fixa inför våran tacos kväll och lite gotta .....
 
 
 Trevlig helg tillönskar jag er alla !!!!!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela