www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

long time ..............................

Publicerad 2014-05-09 13:27:00 i Allmänt

 
Jaha , nu har det gått alldeles för lång tid sen jag la in ett nytt blogg inlägg här .
 
Jobbet tar upp en hel del i mitt liv nu och mina barn , skola och alla tider man ska passa hit och dit .
Ibland önskar jag att dagen var lite längre , det finns så mycket man skulle vilja hinna med , många nära och kära man inte hinner hälsa på som man vill .
Men jag hoppas och tror att dom vet vad dom betyder för mig ........
 
Vilja växer och blir stor , är nu hela 11 månader gammal och har börjat på att försöka krypa och det går si så där kan jag ju säga , men hon kämpar på .......
 
 
Lilla skruttan sover och äter bra och är för övrigt också snäll och god .
Den enda nackdelen med att man jobbar nu är att man saknar henne som f-n och man ser sen när man kommer hem vad glad hon blir , kan ju knappt släppa taget om en .....
 

snart kommer sommarlov och härlig ledighet som vi alla längtar efter , spanien resa inleder vårat lov .
vi åker den 16 juli och kommer hem 30 juni .
Det enda jag gruvar mig för är flygresan för hur det kommer gå för Vilja , men det går nog bra .
 

Mysigt dom har va ????????
 
 
 
Ja hur som helst lever vi och har det bra , men nu måste jag packa min jobbarväska och fixa tvätten innan jag ska börja jobba kl 15 och sen jobbar jag hela helgen och jag hoppas det fortsätter regna så känns det lite lättare ...
 
Trevlig helg allihopa .......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela