www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

Måndag den 27/5 2013

Publicerad 2013-05-27 21:19:54 i Allmänt

Hej hopp alla glada !
 
 Sitter nu här framför datan och ska uppdatera min lilla blogg och dela med mig av vad som hänt och så där tänkte jag ,  innan jag ska duscha och göra mig redo för sängen .
 
Idag har jag haft en ledig dag efter min jobbar helg och den har bara försvunnit och jag som hade lite kvar att göra .
 
Dagen började med att jag klev upp halv sju och väckte barn och fick iväg dom , sen åkte jag på affären och fyllde på kylen som ekade .
 
Var till min vän Angelica och grattade hennes minste kille som idag fyller 1  år och fick lite morgonkaffe .
 
Sen efter det åkte jag hem och började med maten som ikväll skulle bli kalops , räkningarna betade jag också av , skönt när det är gjort .
 
Sen kom Angelica till mig och drack mera kaffe och umgicks lite och efter det åt vi mat och ungarna älskade min kalops , så jag vart glad .
 
Efter maten och disken hamnade jag på soffan och halvslumrade innan vi fixade scones till kvällsfika .
 
Nu ligger barnen och jag ska duscha och göra mig klar för sängen , imorgon kväll är det dags för att jobba igen och min kära granne Britt-Marie ska vara snäll och hjälpa mig med Alexander en sväng på kvällen eftersom vi båda jobbar .
 
Men nu ska jag avrunda detta inlägg snart , men först lägger jag in lite bilder sen helgen på Lilla Hugos dop .
Det var jättefint dop och vädret var alldeles underbart och maten och fikat smakade jätte bra .
Så tack så mycket för ett fint dop .
 
 
Älskade lilla Hugo , han var så fin på dopet .
 
 
Far och son
 
 
Jimmy  Hanna Hugo  Jennifer
 
 
Här ska Hugo få vatten på huvudet , men det gick så bra så .
 
 
 
 
Här ska dopljuset tändas
 
 
 
Här är det dags att öppna alla dop presenter och vad fina saker han fick .
 
 
Ja , nu ger jag upp och tackar för mig .
 
Nu ska jag göra mig redo för sömn , ha det så bra så länge .
 
Tack för mig .........

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela