www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

Jaha ,provar igen då ......

Publicerad 2013-06-04 09:32:17 i Allmänt

Ja , nu är jag inne på min andra lediga dag och det känns jättebra .
Man kan ta allt i en lugnare takt , behöver inte stressa och snart får barnen sommarlov .
Vädret har pendlat lite , som igår regnade det och var lite mulet , men på eftermiddan vart det soligt men blåsigt .
 
Var till barnmorskan igår kl 13 och allt såg bra ut , bra hjärtljud på bebisen och allt sånt .
Men sen jag var till barnmorskan sist den 14/5 har jag inte ökat någonting utan jag hade gått ner 2 hekto , min nästa tid till barnmorskan blev den 24/6 och då hade min barnmorska semester så jag fick Astrid .
 
Efter besöket igår åkte jag till min vän Angelica på lite kaffe , hon bjöd på nybakt rabarber och jordgubbspaj och nykokt rabarbersaft .
Det var hemskt gott och sen fick jag min bil tvättad och städad av Stefan , medans vi tjejer slöade och satt inne och pratade .
 
Sen åkte vi hem och gjorde mat och sen målade jag ett av Linneas snedtak , det var inte det lättaste ska jag tala om för er .
Men det blir jättebra när vi är färdig , ett helt annat rum .
 
 
Dålig bild , men skillnaden syns ju i alla fall .
 
Snart ska jag köra igång en tvättmaskin och sen ska jag måla lite och se hur långt jag orkar .
blir nog tufft att måla taket som är kvar , när man ska gå med penseln så högt upp .
Annars får jag väll ta dom 2 fönstren som är kvar , det är ju lite lättare .
 
Innan jag avslutar detta inlägg bjuder jag på några bilder sen helgen , då vi hade besök av en familj från Fagersta som var upp hit för att hämta sin nya husvagn på Nibo .
 
 
Här sitter barnen och njuter av det grillade , det är Alexander , Elliot och Isabelle .
Dom lekte och hade jättekul hela kvällen .
 
 
Linda , Peter och Pär njuter också av det goda grillade
 
 
Här är Alexander som njuter av det varma vädret och är glad att fick bada lite med sina vänner innan dom begav sig hem till Fagersta .
 
 
Skeppsta badet .
 
 
Alexander är inte alls rädd för att doppa sig han inte ........
 
Ja det var det det , nu ska jag ta och plocka ihop tvätt och måla lite .......
 
Men vi hörs och syns ...
 
Hej hej , ha det så bra .
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela