www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

Onsdag , snart har .........

Publicerad 2013-09-18 18:20:13 i Allmänt

Ja , snart har en vecka gått igen , tänk vad fort det går .
Man hinner liksom inte vara med riktigt , i måndags var vi 3 kaffesugna mammor som träffades på kaffe på fm och drack ex antal koppar och se åkte  vi upp till  flästa och käkade tacos och jättegod äppelpaj och var inte hemma förräns kl 21 .
 
Igår gjorde man inte så mycket heller , hade tänkt måla det sista på taket i Alexanders rum , men hamnade på soffan efter att jag lämnat han på skolan . Fick kaffe besök av Angelica med barn och sen ´efter kvällsmaten var jag och drack lite kaffe med Nathalie .
Sen gjorde vi lite läxor här hemma , matte , läsläxa och det gick galant det .
 
Det vart sent innan vi kom i säng allihopa och det har varit dåligt med sömn inatt så man var inte på det bästa humöret imorse , men men det gick det också .
 
Var iväg på baby sång imorse vid kyrkans barntimme och fikade och sjöng lite och träffade andra mammor och barn , det är faktiskt mysigt tycker jag .
Sen hamnade jag och Vilja på soffan och sov lite och det var skönt att få ta igen lite förlorad sömn .
 
Nu efter kvällens brakmiddag som blev hamburgare och bröd med super brända strips , funderar jag på en dusch och sen krypa ner i soffan för att kolla på en skräckfilm .
 
Imorgon ska man till barnmorskan och sen leta present till Loke och Lill-Olle som ´ska ha kalas i helgen , jag undrar vad man ska hitta på för något .....
 
Ja jag kommer nog på något , ha en trevlig kväll så länge allihopa och var rädda om varandra .
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela