www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

Torsdag den 24/10 2013

Publicerad 2013-10-24 09:36:27 i Allmänt

Här sitter Vilja i babysittern och tittar lite avvaktande och funderar på vad som händer och sker .
Nä gott folk nu måste jag avsluta detta inlägg och mata Vilja och klä på mig så vi kommer iväg , känns lite stressigt idag . Halv fyra ska min älskade mor bjuda på mat , sen ska jag bege mig till Forum innan höstfesten börjar och fixa lite .
 
Men vi hörs , ha en bra torsdag allihopa !
 
 
God morgon !
Har nyss stoppat i mig en tallrik havregrynsgröt , en macka och en kopp the .
Vilja verkar vara hungrig så det blir väll till att stoppa i henne lite  ersättning snart då och sen dra iväg på en promenad och handla lite också .
Skönt väder idag , plus grader i alla fall .
 
Ikväll ska vi iväg på höstfest som Alexander och hans klass ska ha på Forum kl 18 , dom ska bjuda på fika , lotter och underhållning , det kommer nog bli jättemysigt .
Jag fick som uppdrag att baka bullar till kvällen , så 2 dagar denna vecka har jag bakat bullar och det har sett ut lite som ett slagfält här i köket .
 
Men nu är det gjort och nästa projekt blir att baka lite dumlekakor till måndag då vi ska till Hudiksvalls barnmottagning med Vilja , vi ska dit på en sk efterkontroll och kolla läget .
Så vi tänkte ta med fika på en gång till det goa , glada gänget som vi saknar på neonatal .
Tänkte tacka alla nu när dom kommit tillbaka från semestern .
 
 
 
 Här sitter Vilja och kollar på barnprogram , så söt hon är .
 

Snacka om att se jätte intresserad ut
 

Tog en morgonpromenad till Simone en dag och fick mig lite morgonkaffe och en god smörgås till och fick en fin bild på lille goa Troy .
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela