www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

Onsdag och mamma träff med gooo fika !!!

Publicerad 2013-10-16 14:47:22 i Allmänt

 
 
Ja , idag är det onsdag och vi har haft mamma , barn och mys fika träff här hemma .
 
Idag vaknade jag klockan 6 och ville helst av allt bara ligga kvar i sängen , minus grader ute och det kändes även kallt inne .
Vilja fick komma till våran säng och mysa innan hon kom upp och fick kläder och mat .
 
 
 
 
Men klev upp väckte barn , fixa frukost och matade Vilja och sen kom mammorna en efter en och vi intog kaffet och doppet .
Idag var det 8 mammor och 9 barn här när vi samlade allihopa , så lite trångt var det i vårt annars rätt stora kök , men det gick bra fast det blev förstås lite varmt i denna samling .
 
Idag stod jag för fikat , jag tyckte liksom det var min tur nu att bjuda hem dom .
Mycket skratt , grin och fullrulle var det denna fm , men jag gillar dom här träffarna .
Kul att ha något gemensamt och att kunna träffas och ta en fika med någon när man är hemma .
 
Idag tog jag fram min älskade ljusstake från  Partylite och dekorerade den med rönnbär , dekorationspumpa och blad .
Och jag ska då tala om att jag vart jävligt stolt också över detta fina arrangemang jag fick ihop .
 
 
 
Ja , jag är jätte stolt över detta ska jag bara tala om för er .
 
Nu ska jag hänga en tvätt och laga mat och göra mig klar för en kväll på lust och lära och fika och planering av Linneas klass och skolresa .
 
Innan jag avslutar detta inlägg ska jag bara lägga in några bilder sen igår på min lilla prinsessa .
 
 Så sockersöt hon är då
 
 
 
Så här mysigt har man när man sover skönt .....
 
Nä , nu är det bara att sätta fart och få allt färdigt innan man ska till Bollnäs .
 
Ha en trevlig kväll allihopa !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela