www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

Nu är hösten här och med den alla härliga färger ........

Publicerad 2013-10-11 12:06:24 i Allmänt

Ja , just det .
Hösten har kommit nu vare sig man vill eller inte , gillar inte kylan och det som väntar men älskar höstens alla färger .
 
Det är ju så härligt att få stoppa musik i öronen och promenera omkring och se alla färger och bara vara
 
Igår tog jag några bilder på Alexander och Vilja , tänkte jag ska lura med Linnea i helgen också på några kort innan allt har försvunnit .
Tänkte att jag skulle kunna få till någon bild på mina 3 barn tillsammans och förstora det .
 

Vilken bild tycker ni är finast ?
Den med färg eller den svartvita ?
 

Ja , man har ju en hel del bilder som man tycker man lyckats skapligt med .
Man fotar ju allt och inget ibland som kommer i ens väg .
 
Älskade lilla vän , vad jag älskar dig .
Jaha , fredag igen då och det ska bli skönt att slippa passa några tider och väcka barn på 2 dagar nu och bara ta dagen som den kommer .
Hoppas på fint väder så man kan vara ute lite och plocka undan och göra vinter här på gården , få undan sommarmöblerna och andra grejer .
 
Kör på att grilla ikväll och kanske blir det årets sista grillning eller hinner man någongång till innan snön kommer ??
 
Nä , nu slänger jag in några fler bilder jag hittade när jag gick igenom kameran och sen ska jag mysa ner med mig med Vilja en stund och titta på  tv .
 
Vilja tycker om att duscha nu istället för att bada
 
Sötare än socker mitt ♥
 

Att börja med smak portioner är inte alltid kul , min lilla tjej gillar det inte alls som ni ser .
Ja , bilderna skulle kunna fylla hela bloggen dom , så nu önskar jag er en trevlig helg .
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela