www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

Måndag igen då ......

Publicerad 2013-10-14 13:28:29 i Allmänt

Jaha , då har åter en helg passerat och måndagen är nu här igen . 
Helgen som har passerat har varit ganska lugn och rolig . 

Fredagen : Bjöd vi en av mina bröder och sambo på lite grillat och som tack för det fick vi en jättefin ljuslyckta som passar perfekt ute i hallen , nu när det är så mörkt ute och man vill mysa till det . 


Vart lite sent då på fredagen innan man kom i säng plus att jag var nervös inför lördagen då jag skulle in och jobba lite extra . 
Så med 2 timmars sömn i bagaget gick jag och jobbade mellan kvart i sju och två på lördagen och det gick ju hur bra som helst . 

Vilade lite när jag kom hem och senare på kvällen fick vi sällskap några vänner , så då blev det lite vin och skit prat innan man tillslut var i säng strax efter kl 22. . 

Det var skönt och söndagen var oxå rätt lugn , tvättade lite och hälsade på lite folk och bara tog dagen som den var . 


Vilja i farmors knä 



Visst är hon söt ? Lilla pyret vårat ❤️❤️❤️

Vilja har sovit jättebra inatt , åt ersättning kl 18 någongång , somnade kl 21 och sov sedan fram till kl 4:30 innan hon åt igen och somnade om .

Men jag tror hon börjar bli lite förkyld eller något för mycket gnäll idag ocj svårt att sova riktigt .

Efter att dom stora barnen begett sig till skolan så hade vi lite mys i soffan och åt lite innan vi gick och fick lite kaffe hos Simone . 




Innan vi gick hem för att stoppa i sig lite lunch vart det en promenad i det härliga soliga vädret , och det var tur att vi gick den tiden .
Nu är solen borta och det är mulet och grått ute .


Så här fint var det tidigare 


Löven flög i luften som ett snöväder , bara virvlade omkring . 

Så nu efter lite sopp lunch slöar vi i soffan och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar . 

Så ha en riktigt bra dag , det ska då jag . 

Hej hej alla glada 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela