www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

Att man aldrig lär sig !

Publicerad 2013-05-02 09:51:10 i

Hej ! Nu har vi varit i Spanien i ca 2 dagar och jag skulle undvika solen rätt mycket sa jag men det var svårt . Så nu har man bränt sig rejält och brännan är ju jävligt ful må jag säga . Annars har vi njutit av värme och god mat mest hela tiden . Jag längtar efter mina barn och hoppas att dom har det bra där hemma med farmor och farfar och faster . Halva tiden är gjord och snart beger vi oss hem mot Sverige . Nu ska jag ta och smörja min bränna och ta det lugnt med solen idag tror jag :-) . Ha det så bra allihopa tills vi ses eller hörs nästa gång .

https://cdn1.cdnme.se/4147290/6-3/pic_5182189fe087c31980f94290.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela