www.jessicapersson.blogg.se

Glad , sprallig mamma till 3 barn och heltidsjobb på Änglunda . Älskar min familj och alla mina nära och kära

Äntligen fått mitt svar .........

Publicerad 2013-05-10 12:48:01 i Allmänt

Äntligen har jag fått mitt svar från försäkringskassan , jag får vara hemma från 6/6 till 25/7 med hel graviditetspenning .
 
 
Det känns både bra och lite overkligt att bara vara hemma ett tag nu , fast det ska bli skönt också för det är ganska tungt på vårat jobb nu ,  mycket lyft och tunga boenden .
Jag kommer väll sakna mina arbetskamrater , men dom kommer att få det så lugnt och skönt när jag går hem på ledighet .
 
Men jag lovar att jag kommer att hälsa på någongång ibland .
 
Idag har jag en ledig dag på hela veckan och för en liten stund sedan kom solen fram och jag ska gå ut och hänga lite tvätt och kratta lite tror jag och dessutom ta mig på affären för att fylla på lite i kylskåp och skafferiet .
 
Imorgon börjar min jobbar helg , så för min del händer inge speciellt i helgen .
 
Bara jobb ,  jobb,  jobb .
Hade mitt medarbetarsamtal igår med chefen , så nu hoppas jag att man får en skaplig lönehöjning i år .
Det tycker jag vi alla är som jobbar inom vården .
 
Idag tänker jag lyxa till det med att vi ska äta tacos till middag och kanske slår till och gör någon god efterätt .
Men nu ska jag ta och skriva min handlingslista och beta av alla måsten och däremellan hinna njuta lite av solen som är framme idag .
 
Ha en alldeles underbar helg allihopa och ta det lugnt .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela